Địa điểm

Hồ Chí Minh

Quận 4, Hồ Chí Minh

Location
  • Lương

    Thỏa thuận

  • Kinh nghiệm

    Không yêu cầu kinh nghiệm

  • Số lượng

    1

  • Hết hạn nộp

    30/01/2026

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1.1. Working target:

Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.

1.2. Scope of work:

Assist in the execution of marketing plans to deliver commercial targets.

Coordinate effectively with Sales and Operations departments to ensure OTIF delivery of operational tasks in alignment with marketing strategy of the assigned brand(s)

1.3. Key roles and responsibilities :

- Assist the Brand Manager in planning and executing marketing activities to build brand equity and meet business objectives as well as work with the team on assigned projects and tasks.

- Assist line manager to explore, develop & launch key innovations within strategic business agenda.

- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam

- Lead integrated marketing activity calendar ensuring consistency with communication strategy and AOP.

- Monitor and evaluate brand performance to recommend and execute appropriate ways to improve brand equity.

- Ability to analyze consumer trends/research, market trends to define opportunity to develop idea/concept/strategy for brand activities, ATL & BTL.

- Other tasks assigned by the line manager.

* Benefit package:

- Net Salary: Your take-home pay after deductions.

- 13th Month Salary & KPI Bonus

- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.

- Opportunities for professional development.

- Supportive and employee-centric work environment.

- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor’s degree.

- At least 3 years’ experience in Marketing.

- Having experience in Brand Marketing is a plus.

- Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.

- Good communication and negotiation, Management skills.

- Excellent English.

- Microsoft Office proficiency.

- Management skills.

- Ability to work under high pressure and meet deadline.

- Willing to learn and adapt quickly to new environment.

- Creative, mind-set.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
Địa điểm Lầu 2, Tòa nhà Phượng Long - Số 16, Đường Nguyễn Trường Tộ, Phường 13, Quận 4
Thông tin công ty
  • Qui mô công ty:
  • Loại hình hoạt động: 100% vốn nước ngoài
  • Website: http://www.nabatisnack.co.id
0 followers

Giới thiệu về công ty

Nabati Indonesia khởi nghiệp và thành lập vào năm 1985, là thương hiệu bánh kẹo hàng đầu tại Indonesia với nhiều dòng sản phẩm tiện ích, giá cả phù hợp với nhiều nhóm đối tượng khác nhau, đặc biệt là giới trẻ, là nhà sản xuất đầu tiên về Bánh xốp Phô mai ở Indonesia, là thành viên của hiệp hội thực phẩm Snack của Hoa kỳ.

Tổng doanh số bán hàng năm 2009 ước đạt 140 triệu USD, tương đương gần 2.900 tỷ đồng, chỉ tính riêng tại Indonesia Đến năm 2010, Nabati Indonesia có tổng số nhân viên là 3.318 người và 4 nhà máy sản xuất. Máy móc thiết bị nhập khẩu từ Đức, Tây Ban Nha, Úc, Anh.

Các giải thưởng:

1. Giải thưởng Superbrands tại Indonesia vào năm 2008/2009.

2. Giải thưởng nhà tiên phong năm 2009.

3. Giải thưởng bao bì hấp dẫn nhất năm 2009.

4. Giải thưởng thương hiệu tốt nhất năm 2009.

5. Giải thưởng thương hiệu được truyền miệng hàng đầu năm 2010.

6. Giải thưởng thương hiệu dành cho trẻ em năm 2010.

Website: http://www.nabatisnack.co.id

Thông điệp từ Công ty

Bánh xốp phô mai Richeese Nabati với lớp phô mai bên trong bánh xốp.

Bánh bắp phô mai Richeese Ahh với sự kết hợp của bắp và phô mai phủ bên ngoài và trong nhân bánh.

Bánh phô mai Richeese Roll’s với lớp nhân phô mai bên trong bánh xốp.

Các sản phẩm của Nabati hướng đến đối tượng tiêu dùng là giới trẻ và gia đình, sản phẩm có kiểu dáng được thiết kế phù hợp với phong cách sống ngày càng năng động. Các thành phần dinh dưỡng có lợi cho cơ thể trong sản phẩm này gồm: protein, canxi, vitamin A, vitamin B1, B2, B6, B12…

Việc làm đang tuyển

Assistant Brand Manager

Công Ty NABATI Việt Nam

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 
Các công việc tương tự