Địa điểm

Hồ Chí Minh

Location
  • Ngày cập nhật

    17/12/2025

  • Ngành nghề

    Dịch vụ khách hàng

  • Hình thức

    Nhân viên chính thức

  • Cấp bậc

    Trưởng nhóm / Giám sát

  • Lương

    Thỏa thuận

  • Kinh nghiệm

    Không yêu cầu kinh nghiệm

  • Số lượng

    1

  • Hết hạn nộp

    15/01/2026

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Engaging leadership that inspires and empowers the Front Desk staff.

  • Proactively communicates guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.

  • Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels. Proper utilization of resources is a must.

  • Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.

  • Execute training programs and tools at Front Desk that addresses room availability, revenue, rate and selling strategies that can maximize occupancy.

  • Produces regular and special reports; maintains required records and files.

  • Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.

  • Trains, motivate, and provide on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.

  • Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilization of manpower and facilities.

  • Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.

  • Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily arrivals, VIPs, special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.

  • Creates and maintains a refined yet welcoming guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.

Yêu Cầu Công Việc

  • One – Two years experience working required.

  • One year department experience preferred.

  • College degree is required and Higher Education is preferred.

  • Microsoft Office knowledge required.

  • Must present a well-groomed appearance.

  • Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally.Fluent in English is encouraged.

  • Solid and professional communication skills, both oral and written.

  • Organized, can multi-task, good problem solving skills and detail-oriented.

  • Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
Địa điểm Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa-VT
Thông tin công ty
  • Qui mô công ty:
  • Loại hình hoạt động: Trách nhiệm hữu hạn
  • Website: https://thegrandhotram.com/vi/
0 followers

Giới thiệu về công ty

Được biết đến là một trong những tổ hợp giải trí lớn nhất Việt Nam, The Grand Ho Tram cách Thành phố Hồ Chí Minh khoảng hai tiếng rưỡi di chuyển và bao gồm hai khu nghỉ dưỡng 5 sao: InterContinental® Grand Ho Tram và Holiday Inn Resort Ho Tram Beach với số lượng phòng nghỉ lên đến 1100 phòng.

Với hơn 15 nhà hàng và quầy bar, 8 hồ bơi, 2 Spa đoạt nhiều giải thưởng danh giá và hệ thống sân golf The Bluffs hàng đầu Châu Á được thiết kế bởi golf thủ huyền thoại Greg Norman, The Grand Ho Tram tự hào là điểm đến thú vị, chứa đựng những trải nghiệm hấp dẫn, chắc chắn sẽ làm hài lòng du khách từ khắp mọi nơi.

Việc làm đang tuyển

Front Officer Supervisor

Công Ty TNHH Dự Án Hồ Tràm

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Recruitment Officer

Công Ty TNHH Dự Án Hồ Tràm

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Receptionist

Công Ty TNHH Dự Án Hồ Tràm

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Host

Công Ty TNHH Dự Án Hồ Tràm

$ Thỏa thuận

Cập nhật: