Địa điểm

Hồ Chí Minh

Location
  • Lương

    Thỏa thuận

  • Kinh nghiệm

    Không yêu cầu kinh nghiệm

  • Số lượng

    1

  • Hết hạn nộp

    07/01/2026

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

The Head of Dyson Vietnam is responsible to lead Dyson brand in Vietnam to become the leading technology brand with a global footprint. Closely work with CMG Thailand by directly report to Regional Head of Dyson Thaiand & Vietnam to set up Dyson business in Vietnam and building brand portfolio in the market.

  • Participate in strategic direction development for the department that optimize for long-term success, focusing on customer experience, growth, and profitability
  • Drive financial goals and objectives and increase operating performance including budget management and business plan development
  • Participate in commercial strategy development with Dyson Principal including setting and managing sales targets
  • Identify business opportunity and approaches to reach annual sales and profit targets
  • Participate in developing and executing a comprehensive a retail calendar for Dyson Vietnam for all channels
  • Manage the success of the brand by driving the top line and bottom line performance of the brand
  • Drive product penetration and sale volume among customers through CRM, Digital, and marketing campaigns
  • Participate in store productivity improvement strategic plans and execution
  • Develop and define consumer insight driven marketing mix and product portfolio
  • Develop high performing Dyson Vietnam organization, manage processes to ensure that team is effective in order to meet business goals
  • Build strong partnerships and relationships with key customers both externally and internally as well as Dyson Principal

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum 7-10 years of experience in brand management. Premium/luxury retail industry, Beauty/lifestyle brand focus would be advantage
  • Minimum 3-5 years of team management
  • Strong strategic agility and analytical skill
  • Dynamic and result oriented
  • Good command in English communication

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
Địa điểm Central Retail-163 Phan Đăng Lưu, Q. Phú Nhuận
Thông tin công ty
  • Qui mô công ty:
  • Loại hình hoạt động: Công ty đa quốc gia
  • Website:
0 followers

Giới thiệu về công ty

CRC SPORTS & Lifestyle – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997 với tên gọi ban đầu SuperSports. SuperSports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “SuperSports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance. Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... SuperSports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam. Cửa hàng bán lẻ: SuperSports, Crocs, New Balance, Fila và Skechers. Nhà phân phối: Crocs, Fila, Kambukka, Liverpool FC, PTP Fitness, New Balance, Speedo, Skechers, Under Armour và Zoggs

Việc làm đang tuyển

Head of Dyson Vietnam

CRC Sports & Lifestyle Việt Nam

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Visual Merchandise Executive - Crocs

CRC Sports & Lifestyle Việt Nam

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 
Các công việc tương tự