Địa điểm

Hồ Chí Minh

384 Hoàng Diệu, phường 6, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh

Location
  • Lương

    Thỏa thuận

  • Kinh nghiệm

    Không yêu cầu kinh nghiệm

  • Số lượng

    1

  • Hết hạn nộp

    01/01/2026

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  • Defines the brand’s vision, positioning statements and creates strategies to support the vision.
  • Develops a strong marketing plan to support attainment of sales, profit and marketing objectives.
  • Flawless and timely execution of the brand’s marketing programs. Monitors and evaluates program results against planned objectives. Quickly recommends and implements contingency plans to ensure achievement of objectives.
  • Develops advertising, media and project briefs. Works closely with agencies to create and improve advertising campaigns and marketing communications.
  • Develops and updates consumer portrait, understands in store environment, contributes to category strategy, defines desired relative price, provides recommendation to pricing and promotional strategy, proposes SKUs for key channels and key customers
  • Fingertip knowledge of key business data and applies an understanding of relevant internal and external data trends to the planning process. Puts together and manipulates own data.
  • Leads and manages new product development, working closely with key enablers to ensure timely and feasible product launches. Works on pre-launch planning and launch preparations for pipeline of new products.
  • Closely works with Demand Planners in the development of product forecasts and regularly monitors inventory and supply levels in ensuring forecast accuracy achievement. Negotiates and aligns forecast considerations and targets with Trade Marketing.
  • Ensures consumer centricity, applies Innovation levers, contributes and executes Innovation pipeline, maintains vibrancy via relevant renovation for his/her brands
  • Provides sales team with the necessary support to enable them to sell the product i.e. printed and/or electronic promotional materials, product trainings, etc.
  • Develops promotional and communication materials that adhere and comply with regulatory, legal and medical guidelines.
  • Goes on field on a regular basis to understand the current state of the business and generate new insights that can be translated into strategies and programs that will help achieve company goals.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor degree in Marketing or related field is preferred.
  • At least 10 years of experience Marketing in FMCG with 5 years of experience in brand management.
  • Influential & alignment skill with cross-function & high-level stakeholders.
  • Excellent at project management, new product development
  • Can-do attitude with strong influencing skill, delivering the results and able to make change.
  • Good analytical, strategic thinking for brand management.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
Địa điểm 281 - 283 Hoàng Diệu, P.6, Q.4
Thông tin công ty
  • Qui mô công ty:
  • Loại hình hoạt động: Cổ phần
  • Website: https://nutifood.com.vn/
0 followers

Giới thiệu về công ty

Nutifood là một trong những công ty hàng đầu trong ngành hàng sữa và thực phẩm dinh dưỡng tại thị trường Việt Nam với những dòng sản phẩm quen thuộc với người tiêu dùng như: GrowPlus+, Riso Opti Gold, Nuti-IQ, NutiMilk, DiabetCare, PediaPlus, Cafe Ông Bầu, Nutizen,...

Tại Nutifood, chúng tôi viết nên câu chuyện của mình bằng hành trình chất đầy khát vọng “Nâng chuẩn dinh dưỡng, Vươn tầm vóc Việt”. Mỗi chương mới của chặng đường phát triển đều hiện hữu dấu ấn tiên phong của Nutifood trong việc tạo ra các sản phẩm dinh dưỡng chuẩn cao, đáp ứng nhu cầu đa dạng và đồng hành cùng cuộc sống vui khỏe của hàng triệu người tiêu dùng ở mọi lứa tuổi.

Với một chính sách nhân sự đem đến cho nhân viên môi trường làm việc chuyên nghiệp, thu nhập cạnh tranh và nhiều chương trình đào tạo phát triển, chúng tôi tin Nutifood sẽ chính là ngôi nhà của các bạn.

Thông điệp từ Công ty

THÔNG ĐIỆP CÔNG TY -Sứ mệnh: Đáp ứng nhu cầu dinh dưỡng chuyên biệt cho từng lứa tuổi, từng bệnh lý khác nhau, đóng góp vào sự phát triển toàn diện về thể chất và trí tuệ con người.

GIÁ TRỊ CỐT LÕI

- Trung thực

- Lợi ích cho sức khỏe

- Chăm sóc con người

- Công bằng

TẦM NHÌN: trở thành công ty hàng đầu về thực phẩm dinh dưỡng, phát triển bền vững vì lợi ích của người tiêu dùng

Việc làm đang tuyển

Senior Brand Manager (FMCG)

Công ty Cổ Phần Thực Phẩm Dinh Dưỡng NutiFood

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 
Các công việc tương tự
CÔNG TY TNHH MANFUSI VIỆT NAM
Lương: 8 - 11 triệu VNĐ
Hồ Chí Minh