ILA Việt Nam

Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh (Relationship Supervisor)

ILA Việt Nam
Địa điểm

Hồ Chí Minh

Location
  • Lương

    Thỏa thuận

  • Kinh nghiệm

    Không yêu cầu kinh nghiệm

  • Số lượng

    1

  • Hết hạn nộp

    14/12/2025

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Laptop
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Planning
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re-sales;
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
2. New sales management
- Weekly and monthly sales and re-sales planning;
- Monitor sales and re-sales performance daily;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Follow up bookings daily;
- Review sales and re-sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Co-operate with other training centres to maximize sales and re-sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
3. Customer satisfaction
+ Customer service
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;

- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
- Support in events organized/planned by the company;
+ Coaching and training
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
- Sales and Care Development;
4. Centre Operation
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Arrange staff working schedule;
5. School contract
- Visit school to build relationship;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Follow up payment at school;
6. Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
7. Reporting
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
- Verify weekly monthly new sales and re-sales report;
- Verify Non-standard Working Hours Report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Corporate report;
- Verify weekly and monthly ILA account report;
8. CM/GCM Delegation
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
9. Account management
- Assign account to EP;
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Manage account lost of each EP;
- Transfer account on time if any issue happened.

Yêu Cầu Công Việc

1. Qualifications

- University degree, major in English;
- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- Experience in supervision position;

2. Skills

- Good leadership and management skills;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be able to well manage and organise the job;
- Be careful and details;
- Training, delegation & coaching skill;
- Basic knowledge in finance;

3. Language 

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

4. Computer 

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

5. Other requirements

- Be able to work on shift;
- Be able to travel to another centre as request.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Không yêu cầu
  • Độ tuổi: 26 - 32 tuổi
Địa điểm The Crest Residence, số 15, đường Trần Bạch Đằng, phường Thủ Thiêm, thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh.
Thông tin công ty
  • Qui mô công ty:
  • Loại hình hoạt động: 100% vốn nước ngoài
  • Website: www.ila.edu.vn
0 followers

Giới thiệu về công ty

ILA Vietnam offer a broad range of educational programmes and services, such as English language programmes for children and adults, international test preparation, teacher training, corporate training, overseas studies consultancy, placement services and consultation.

ILA Vietnam là một công ty hoạt động trong lĩnh vực giáo dục và đào tạo tiếng Anh có vốn sở hữu nước ngoài, chuyên cung cấp các chương trình học và dịch vụ bao gồm:
- Chương trình giảng dạy Anh ngữ dành cho trẻ em và người lớn
- Chương trình luyện thi các kỳ thi quốc tế
- Chương trình đào tạo giáo viên
- Đào tạo doanh nghiệp
- Trung Tâm Du Học ILA.

Việc làm đang tuyển

Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh (Relationship Supervisor)

ILA Việt Nam

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Admission Officer) - ILA Quận 5, Quận 6

ILA Việt Nam

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Admission Officer) - ILA Thuận An

ILA Việt Nam

$ Thỏa thuận

Cập nhật: 

Hiệu Trưởng Mầm Non (Principal) - ILO Preschool Hồ Chí Minh

ILA Việt Nam

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Chuyên Viên Tư Vấn Du Học (Educational Counsellor) - OSC Hồ Chí Minh

ILA Việt Nam

$ Thỏa thuận

Hồ Chí Minh
Cập nhật: 

Business Development Executive (B2B – Schools & Corporate Partnerships) - Overseas Study Centre

ILA Việt Nam

$ 18 - 24 triệu VNĐ

Hồ Chí Minh
Cập nhật: